Holograficzne, a może fotoluminescencyjne? – folie do zadań specjalnych

Dobrze wykonane i spełniające swoją funkcję reklamy muszą szybko zdobywać uwagę swojego odbiorcy. Szukając niekonwencjonalnego pomysłu na reklamę, wiele osób skłania się ku zastosowaniu folii o nietypowej charakterystyce, często używanymi do tego celu materiałami są folie holograficzne i fotoluminescencyjne. W tym wpisie przedstawimy główne cechy i wyróżniki folii fotoluminescencyjnych i holograficznych.

Czym są folie holograficzne?

Folie holograficzna, jak sama nazwa wskazuje, jest używana do wytwarzania hologramów dających efekt trójwymiaru. Specyfika folii pozwala na naniesienie na nią obrazu składającego się z wielu warstw. Aby uzyskać efekt hologramu, za pomocą specjalistycznego lasera na folię nanosi się obraz zarejestrowany pod różnymi kątami.

Tak zadrukowana folia holograficzna mieni się i błyszczy, tworząc atrakcyjny efekt przykuwający uwagę. Produkt z folią holograficzną wyróżni się na tle konkurencji i zdobędzie znacznie więcej potencjalnych odbiorców.

Folie holograficzne – zastosowania

Folia holograficzna ma bardzo szerokie spektrum zastosowań. Wykorzystuje się ją przede wszystkim w sektorze reklamowym, ale wśród innych zastosowań można wymienić także etykiety, opakowania, a nawet odzież.

W ilości zastosowań folii holograficznych ogranicza nas niemal wyłącznie wyobraźnia. Istnieją różne typy folii holograficznych, dedykowane różnym zastosowaniom. Każdy rodzaj folii ma swoje dedykowane zastosowanie. Właśnie dlatego jeden rodzaj świetnie sprawdzi się do druku reklam, a inny do druku na tekstyliach.

Czym są folie fotoluminescencyjne?

Folia fotoluminescencyjna ma zdolność pochłaniania światła i oddawania go w ciemności. Ta niezwykła zdolność przykuwa oko i trudno ją przegapić, szczególnie w dobrze zaciemnionych pomieszczeniach. Folie fotoluminescencyjne występują w różnych klasach oddawania światła.

Folie fotoluminescencyjne – zastosowania

Głównym i najważniejszym zastosowaniem folii fotoluminescencyjnych, bez wątpienia są znaki bezpieczeństwa. Wszelkie oznaczenia wyjść ewakuacyjnych, gaśnic czy apteczek, aby w pełni spełniać swoją funkcję, powinny być fotoluminescencyjne – w ten sposób podczas pożaru będą lepiej widoczne.

Poza znakami ostrzegawczymi fotoluminescencja jest używana w celach komercyjnych. Wszelkie fotoluminescencyjne reklamy, etykiety i opakowania skutecznie przyciągają wzrok potencjalnego klienta. Wyróżnianie się na rynku prowadzi do wysokiej rozpoznawalności, a w efekcie – wysokiej sprzedaży.

SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ MATERIAŁÓW SPECJALISTYCZNYCH

Masz do nas
pytanie?

Potrzebujesz porady?

Zadzwoń
793 222 009

Chcesz przetestować materiał?

Go to top

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na “Akceptuję”. AKCEPTUJĘ