Druk reklamowy a ekologia
Ekologiczne podłoża do druku to propozycja dla osób, którym tak jak i nam, API.PL, na sercu leży troska o przyrodę. Czym różnią się one od klasycznych materiałów? Otóż do ich produkcji nie wykorzystano mało przyjaznego dla środowiska naturalnego PVC, zastosowano za to polipropylen, politereftalan etylenu i polietylen.
Podłoża reklamowe bez PVC
Dlaczego są one bardziej EKO? Gdyż w trakcie utylizacji PP, PET i PE nie wydzielają się tak szkodliwe substancje, jak to ma miejsce przy obróbce polichlorku winylu. Co istotne, surowce można przetworzyć i ponownie wykorzystać. Nasze ekologiczne podłoża można spożytkować na wiele różnych sposobów, m.in. do produkcji reklamy wewnętrznej oraz zewnętrznej, w tym banerów, billboardów, flag, grafik wystawienniczych, kasetonów, plakatów czy rollupów, a także folii, tapet i materiałów elektrostatycznych.mour and the like).
W 100% ekologiczne, kartonowe płyty EXCELLENT
Świetnym zamiennikiem dla różnego rodzaju reklamowych podłoży syntetycznych są z pewnością płyty EXCELLENT wyprodukowane przez szwedzką firmę OPPBOGA. Powstają one na bazie w pełni biodegradowalnych, papierowych włókien pierwotnych. W odróżnieniu od materiałów pochodzących z recyklingu mają czysty, biały kolor. Są również bardziej wytrzymałe niż ich odpowiedniki, do produkcji których użyto makulaturę. Charakteryzują się dobrą sztywnością mogącą śmiało konkurować z klasycznymi podłożami z PVC. Z łatwością poddają się laminowaniu, lakierowaniu, bigowaniu, perforowaniu oraz sztancowaniu, więc można z nich stworzyć materiał reklamowy o praktycznie dowolnym kształcie. Ekologiczne płyty EXCELLENT sprawdzają się m.in. jako ekspozytory, reklamy POS czy tablice wiszące. Warto podkreślić, że nadają się do recyklingu).